Monday, March 14

Home sweet home ?

Today i remember something that make me heartache . This incident was happen last friday , the day that my school balik bermalam . i dont have any tranport so aku tumpang la budak form 1 . Then , my friends tak jadi tumpang that boy. Sorang budak form 4 ni takde tranport , aku ajak la dia tumpang sekali dgn budak form 1 ni. aku tak kisah laa cause aku okayy dengan dia  but there's one guy nak tumpang sekali . Bukan nak hina dia ke apa but this guy , entahlahh apa masalah dia tak tahu lahh ,  ada je yg tak kena bila dengan dia. Okayy then , bapak budak tu pun sampai kat sekolah nak jemput. Dalam kereta , ktorng berkenalan lahh dengan bapak budak tu.

When i was wake up from my sleep , sumpah ! i felt like i want to throw my URINE . but urine maybe boleh tahan laa since dah sampai kat gombak , half an hour je lagi to arrived at my home. But this guy punya pasal , i have to tahan my emergency call ! argh ! sumpah sakit hati sial . i thought he just want to ask that uncle to drop him kat tepi jalan je but boleh dia suruh that uncle drop dia dekat depan rumah dia . Sial  ! nasib uncle tu baik je. yeahhh if 10 minutes nak sampai rumah dia it's okay la kann but i think around 45 minutes to find his house kat celah mana entah. haihhhh

When this guy dah keluar , aku dengan budak form 4 tu , KUTUK dia habis habisan . Ohh hmm but ada satu lagi bala , aku sakit perut ! grr !  i have to set my mind ! no stomachache! no stomachache! Then nak sampai kat pekeliling nak hantar budak form 4 ni , belum sampai lagi . duhhh, traffic jam . tawakal ! tawakal ! oh and aku segan la nak mintak that uncle singgah stesyen minyak  but I HAVE TO ! kering je lagi ,


i said  : errr uncle , boleh singgah Petronas kejap tak ? nak buang urine la . 
then that uncle smiled .
Uncle : haha bolehh , ni sejuk sangat la ni ? okayy kat depan tu ada Petronas.


arghhh ! traffic jam ! tahannnnnnnnnnnnn . sikit je lagi nak sampaii.
fuhhh ! alhamdulillahhhh , i felt like i'm in heaven when my emergency calls dah habiss. andd yeahhh , i told that boy please jgn la tumpangkan that guy lagi . BALA